Skulle pulicerats i fredags men jag somnade...

Härlig dag, började med matte. Film. Sedan var det fixa lite inför eftermiddagen, utspring kl 1, sjukt bra plats så såg alltihop. Lyckades guida Max till sina päron (Elsa med kollen) och sedan var det flak som gällde. Blev IB3's flak, ibland är det bra att vara blond och tjej. En kille som var lite överdrivet på dock, förföljde mig runt på flaket som en svans.. Hade grymt kul iaf.

Jag o Ragna drog hem hit, duschade, iväg till Max mottagning, plockade blommor på vägen. Käkade god mat, alla i Max familj höll tal, Ragna drog, jag hängde kvar med Henke, Chris, Magnus och Max. Kom lite fler Kungsholmare, kom hem runt halv 12, mysig kväll!


Max fick den högra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0