Mobiljakt

Skulle iväg och köpa skor igår. Åkte in, pratade med Maxen som föreslog en promenad, absolut. Promenerade runt Skeppsholmen, Max tog en massa kort och helt plötsligt var klockan 6 och alla butiker stängde. Inga skor till mig. Så hem till Max, chilla och sen gick vi och handlade mat för att ha något till middag. Tortellini och tomatsås och sedan kladdkaka till efterrätt medan vi kollade på Any Given Sunday (fotbollsfilm, har man en nörd så har man (; ). Vaknade någorlunda tidigt imorse, Ragna svikaren ska jobba så blev bara jag o Jossan till lunch.

Sedan iväg till Vällingby med Izabelle som jag inte träffat på någon månad. Illa. Iaf, gick runt i typ varenda butik i Vby men blev bara 2 par örhängen, ett par skor och ett par sockar. Hemåt och precis efter att jag sagt hej då till Izabelle inser jag att jag inte har någon mobil. Panik. Halvsprang hem, ringde mobilen, någon svarar. Jaha, Twilfit. Mamma skjutsar, mobilen tillbaka. Phew. Nu ska jag iaf iväg till Izabelle igen tror jag :) seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0