Skärgården någon?

Missade att träffa Izabelle i förrgår, fastnade framför tven. Mina tv-kvällar är guld värda nuförtiden, alla CSI, Criminal Minds, NCIS, Bones Law and order's ligger i perfekt ordning så jag kan ägna 5-6 timmar framför sånt. Likey.

Igår cyklade jag iaf först till farmor för lite datakunskap, sl.se. Hon hade gjort supergoda räksmörgåsar så blev lunch och fika med mina medtagna muffins också. Mysigt! Cyklade hem och satt hemma ett litet tag och sen drog jag o lillfisan till Solna C. Köpte faktist bara ett nagellack (imponerande?!) och sen kom Max och mötte upp oss och vi åkte hem med 113. Käkade grillat ute på altanen och sen chillade jag o Max framför någon hajfilm. Alla dog och kroppsdelarna flög hejvilt. wuho.


JAg för en vecka sen. Alltid redo (gammal scout ni vet.. hah)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt du är älskling :P i miss you, kommer hem på torsdag tror jag :)

<3<3<3

2009-07-19 @ 11:49:39
Postat av: Josefinaren

missade att skriva namn på förra kommentaren haha, oups :P

2009-07-19 @ 11:50:17
Postat av: Elsa

lugnt sötis, är inte hemma jag heller;) Högböte ftw!

2009-07-19 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0