Suklin

Så idag vaknade jag halv 9 som den pensionär jag är. Näe men blir seriöst supertrött redan vid 12 och vaknar runt 9 varje morgon. Det är något fel på mig.. Vid halv 12 åkte jag, lillfisan o mamma till Kista C för att möta upp moster, Ninna o Joppe. Gav bort en bioupplevelse till dem i julklapp så vi var och såg Madagascar 2. Jag erkänner, jag skrattade mest, bäst och högst i hela biosalongen. Gotta love Madagascar!

Efter att vi hade dansat oss ut ur salongen till ljudet av "I like to move it" så mötte vi upp mamma och moster. Vi hittade ett litet mysigt café mittemot the food court där vi satt o chillade ett tag. De skulle dock hem sen medan jag, Tilds o mamma kollade lite i affärer. Ett par trosor rikare (like I needed that?) blev jag iaf! Har mått bajs hela kvällen, småsjuk, så har bara legat o degat på soffan :). Rätt skönt faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0