tönt.

Lite lustigt det där med bloggar, jag lyckad alltid halka in på bloggar som ägs av personer jag känner. Denna gång var det en tjej i min tyskagrupp:





Tack? Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta det som en diss eller... Ja vad skulle man annars kuna ta det som? Iaf, finns ingen annan i min tyskagrupp som ens skulle kunna rimma på fjortis och känner inte riktigt att någon av de andra beskrivningarna passar in på mig. 

Största frågan atm är iaf om jag ska konfrontera henne eller klcka ur mig något "Gummaaaaaan, ja ba lääste diin suuuuuupersöööta blogg likzom. Men jaaa ba fatta iint riktiiit, vem utav de där e jaa?? Liksåååm, jag är juu varken briiitt, kinees eller eeemo?"

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha min egen lilla zuperfj0rtiz<3<3

2009-02-08 @ 16:55:13
URL: http://josefinaren.blogg.se/
Postat av: Elsa

Indeed I am!

2009-02-08 @ 18:59:54
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0