Jossan 18 år, varning för fjortisinlägg!

Josefinaren fyller 18 idag och är därmed först ut av mina älsklingar med att bli myndig. Så detta inlägg blir helt till henne och ni som är rädde för fjortisfasoner bör titta bort!

Finis, jag saknar dig. Du är faktist en av de bästa vänner jag någonsin haft, och någonsin kommer att ha! Önskar att du vore här så jag skulle kunna fira din dag med dig menmen. Har funderat lite på oss och som vi kom fram till sist så har vi aldrig bråkat, inte ens tjafsat. Jag har inte ens vart sur på dig. Känns lite mystiskt faktist, men det är väl för att vi är så olika men ändå lika I guess..

Kommer aldrig glömma vad glad jag blev när jag insåg att vi skulle gå Kungsholmen tsm, att jag smsade intagningspoängen till dig för att du var bortrest. Har så många mystiska, härligt, älskvärda, söta, roliga, sorgliga och dumma minnen från tiden jag haft med dig än så länge. Så here you go, to refresh your memory: 

När vi skulle iväg på Insparksfesten och du tappade din mobil i Berzelii park och när jag sedan skulle hem fick stanna en taxi för att ringa o få tag på dig. Eller när vi lagade Chicken nuggets, och slog vad om hur många jag skulle kunna äta. När vi var o superhandlade mat åt dig när du inte hade några pengar, och det slutade med att du köpte en blonderingsspray ist. När Vi var iväg till Kungsberget med Södra och jag satt o böla till någon Simpel-plan-låt och du bara kramade om mig och sa "ingen mer sån musik för dig" och bytte låt.

När vi var i Polen och vi köpte vantar, hur du tjurade över att du itne fick åka i vår buss. När jag hejade på dig på fotbollsdagen i typ 8an vilket slutade med att du mest satt och rullade tummarna tsm med mig. De timmar du tillbringat med min klass på diverse lektioner. Hur kul vi hade det i Södra, spec på mattelektionerna. När vi var tillbaka i Södra för att kollapå luciatåget och du stank sprit som jag vet inte vad.

Alla timmar vi suttit nere hos Mia och pratat om allt mellan himmel och jord. När jag fyllde år förra året och du kom med din påse som såg ut som blod och vi senare drog iväg till din kompis på söder. När vi innan resan till Kungsberget med KG satt o drev om ordet ponera och hur man säger "fisk" om man inte har några tänder.

Could go on forever men tror att det jag försöker säga är att jag älskar dig Finaren och vi kommer ha så grymt många fler minnesvärda stunder tsm. Hoppas du har en grym födelsedag älskling!


Kommentarer
Postat av: Finaren

Älskling, fan va söt du är!!!

Tyckte du klarade dig ganska bra utan att låta som en fjortis ;) Fast var det inte du som var en fjortis enligt nån i din tyskagrupp? Tihi ;)

Förstår inte hur du kan vara så bra på att skriva sånt här, du är bäst sötnos!

Älskar dig :)

<3<3<3

2009-02-18 @ 03:44:39
URL: http://josefinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0