Alla hjärtans dag

Gårdagen blv faktist väldigt rolig. Skulle egentligen träffat fransmännen redan på fredagen men deras plna var försenat så drog hem till Lelle och kollade på film. Haha Sisterhood of the Travelling Pants. Slutade med fruktkrig o jag hade citrus i halv håret, hmm. Härligt sen när jag satt på bussen!

Igår så drog jag först hem till farmor för att lämna ett litet alla hjärtans dag kort och lite godishjärtan, sen sprang jag till tunnelbanan och mötte upp Ragna med co på NK. Fransmännen var väldans tysta men jag babblade på med dem ändå, lyckades dessutom briljera med mina franska-kunskaper. Mötte upp resten av fransoserna o drog till Cybertown (efter vissa feldirigeringar), dock var det jordens kö där så alla splittrades.Ragna hade dragit nån timma innan för att åka till sin match, så jag hade koll på hennes fransman och hennes fransyska.

Plötsligt var det jag, Nicole och 7 franska tjejer med mig i ledningen. Så vi drog runt i Västermalmsgallerian och kollade i affärer, försökte kommunicera osv. (Kort avbrott i texten, agerar bowlingbokare/superarrangör år Ragnurt). Sen iväg till Västra skogen, Solna, för att kolla på Ragnurts match. Hon var skitgrym o vi var bästa hejarklacken! 5-1 till Ragna!

Hemåt med 113, käka thai o sen iväg igen. Lite panik då jag insåg att jag skulle missa Ragnurts m co tåg men efter att jag sprintat likt en afrikan från St Eriksplan hann jag med. Lyckades dock rispa upp strumpisarna while doin it:/. Så mot Södertälje för nåt lokalgrejs. Så först köade vi i en evighet och sen dansade vi fram till ett. Ragnas fransman vägrade dock dansa, han stod likt en pinne bredvid oss dock;).

På hemvägen somnade jag på tåget, Ragnis väckte mig vid centralen, klev av, gick fel, gick rätt o mitt framför ögonen på mig gick tugen på Hässelbystrand. Nästa tub, 28 min. Gah där var jag nära att bryta ihop men fick iaf telesällskap av Lelle inklusive en intressant diskussion om hurvida man kanbör vara kompis med sitt ex eller ej.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Älskling, skype!



<3<3<3

2009-02-15 @ 18:08:54
URL: http://josefinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0