Suk

Började vid 11 någon gång med fysik, sista lektionen innan provet så alla försökte fokusera litegrand iaf. Sen var det lunch, blä. Drama day practise i nästan 2 h. Hade faktist riktigt roligt, vi höll på med vår cheerleading dans. Stampa, klappa, lyfta o greja. För den som inte vet det har jag NADA taktkänsla så det var, minst sagt, intressant...

Efter det var jag dock helt slut, var påväg till spanskan men märkte hur min kropp börja komma ifatt my mind (Eller tvärt om?). Helt plötsligt blv jag helt dizzy och matt. Så snackade med läraren o vi skulle ändå bara läsa så jag drog hem ist. Hela tunnelbaneresan kändes det som att jag skulle tuppa av, räddade mig med en apelsin som jag fann i väskan så jag överlevde! Har lite feber, mer än imorse. Får se om det blir nån skola imorgon

Kommentarer
Postat av: ELN

Om du någon gång skulle tröttna på allt mode, låt ellenfelicia underhålla dig! :) Bloggen är helt mode- och kändisfri! Ha det bra

2009-02-09 @ 21:58:55
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/
Postat av: Elsa

careface-

2009-02-10 @ 08:44:13
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0