Urk.

Riktigt seg dag, vaknar 6 o kan inte somna om. Lite skönt då jag ist fick massa tid att chilla på morgonen, får helt plötsligt panik o inser att jag skulle gårr för 10 min sen. Mamma skutsar till Brommaplan där jag ringer Emelie i panik. Självklart har jag kollat fel o är nu en timma tidigt. Kul. Så ringer farmor o kilar över till henne. Hänger med henne tills 11 då jag sticker in, kommer perfekt i tid.

Fysiken var överdrivet seg, engelskan var rörig med dramaday o något research-projekt och mitt i allt höll jag o Shabnam på att öva med hjulningar. Sen var det spanska, kändes som en rätt lång lektion. Dessutom var det typ bara 6 pers där från början så var väl ingen höjdare. Hemåt! Mötte Marcus på gatan o stod o snackade ett tag tills jag inte hade någon känsel i rumpan längre o gick vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0