Louise o Alleballe

Åkte alltså in till stan för fika med Louise, hade sjukt trevligt. Skrattade, skvallrade, snackader. Sen kom vi fram till att vi skulle åka skridskor. Haha Louise var lite som Bambi på hal is medan jag åkte runt o lekte duktig;). Var dock en kille som var rätt duktig på att åka som roade sig med att bromsa precis brevid oss, gira framför tårna på en osv. Störande. Gick lite i affärer hanns med också och sen skulle hon hemåt.

Drog hem till Alex och chillade när jag ändå var i stan liksom. Så jag försökte få liv i hans tv (dvs annat än skogstv..) och grejjade. Babblade, garvade och sjöng med till bla. Backstreet Boys.. Note that han valde låten och inte jag! Nu kollar jag iaf på "the Holiday" på trean, sjukt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0