HEJ LIA!

Igår; matteprov som gick åt pipsvängen, efter det kemilektion och sedan slutade vi. Dock stannade större delen av klassen kvar för att öva inför Drama day. Shit, är så sjukt stressad.. Aja får hoppas att we'll improve til next monday. Btw, någon som vill komma och titta? Vi har pre-premiére måndagen den 16 februari klockan 19.00. Biljetter 20 kr och säljs exclusive från classmembers of EN2a. Jag har 4 kvar, skynda fynda:P

Jag och Shabnam var nere i danssalen för att öva på att hjula och slå handvolter. Min handvolt sitter INTE och idag har jag blåmärken på hälarna.. Kul. Hem och slappa och sedan iväg på middag hos farmor, altid lika mysigt och trevligt! Efter satt vi o kollade lite på "På spåret" (Jossan, I know u like it?) och efter ett tag drog vi oss hemåt. Väl hemma kollade jag på "En Djävulsk Romans" och somnade hyfsat tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0