Allt-i-ett typ

Tisdags hade jag bara svenska. Därefter var jag, Emelie och Nicole iväg till Lindex där jag köpte en bikiniöverdel;). Hem för att slappa/nap:a och duscha för att sedan dra mig in till stan och möta Alleballe. Vi promenerade en bit och slog oss sedan ner på The Muffin bakery och delade på en semla. Sjukt gott, sjukt mättande! Hemåt för slapp!

Onsdag var det upp halv 6. Kungsberget. Vi åkte skidor och hade jättetrevligt, Farres kompis (han som spydde hemma hos Ragna. Legendary) var där också så åkte mestadels med dem, Anna och Ragnurt. Trillade faktist bara en gång, sista åket. Anna o Farre hade gnälltom att jag skulle åka med dem i skogen. Första delen gick rätt okej förutom att jag skrek som en stucken gris och hyperventilerade. Sen var det en superbrant backe, jag försöker ploga, korsar skidorna och kör rätt in i en björk. Hahahah. Failure. Vi fick oss alla ett gott skratt iaf!

Sov hela bussresan hem och sen var det taxi hem till Bromma ('cause of my lazy parents). Var uppe o pluggade matte ett tag och sedan sängen! Upp tidigt idag, tyska (som jag tydligen bara har vg i, wtf??) och matte. Började en ny tjej (Natalie?) från B-klassen. We're the better half! Sen var det bara till att sätta sig och vänta. Kvartssamtal kl 14. Mamma var med, ganska värdelöst samtal dock. Vår fysiklärare har bott i Kenya, did u know? Väl hemma så somnade jag men nu är jag fit for fight igen!


Ragna, Anna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0