Orkar inte.

Nu blir det nog lite mer aktivt här, rutiner, rutiner. Skola, bröt ihop lite innan religionen, jobbigt med alla som frågar och tror. Max flyttar imorgon bitti aka det är inte jag och Max längre, så nu behöver inte någon mer fråga om det. Och nästa som frågar hur det känns kommer jag seriöst stampa på tån och fråga hur det känns.

Träffade iaf Max först, men tight så vi bestämde oss för att ses lite senare. Mötte Izabelle på tuben och hängde med henne ett tag, hämtade Aquena med henne. Jösses vad stor och fin hon har blivit :). Hem och sen iväg till Max, hängde med honom. Skönt att bara vara, inte behöva prata och diskutera. Kramades hej då utan tårar t.o.m. Har gråtit nog i helgen så det var nog det.. Hej då Max, kommer sakna dig

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Jag skickar en kram till dig, promenad någon kväll? eller kanske filmkväll? Vi kan vara lite klyschiga och gråta tillsammans och äta ben and jerrys.



Bra där Izabelle att lyssna på Sufjan stevens - for the windows in paradise, for the fatherless in ypsilanti.



Its grina time.



Hur som helst, jag tänker på dig.



Stor kram ♥

2009-08-24 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0