No voice..

Tappat rösten. Kul i jul. Igår var det skola först iaf, spanska där vi började kolla på "Volver" med Penelope Cruz. Helt okej, kunde mina gloosor iaf :). Bio där vi pratade om learned behaviour och snurrade in på varg-pojken och Mowgli (?). Lunch, fysik. Slutade tidiagare så hängde med Emilia, kolla runt lite i affärer. Chill. Tillbaka till skolan för att prata med Mia. España it is.

Jag o Jossan drog hem till henne, chillade, kilade hem och hämtade smink och kläder och sedan tillbaka för att käka middag med Finis. Lyssnade på spansk musik (Carlos Baute - Devorándote som jag lyssnar på nu med:)). Emilia kom och joinade oss, mötte upp Laura och drog oss mot Minneberg. Drygt folk, småfjortisar, dålig musik. Näe lyckat skulle jag väl inte kalla det, Emilia och Laura fick nog rätt fort och drog tidigt. Jag och Jossan fick nog när fjortisarna började spy ner lokalen. Tack och hej!


Hem till Jossan och käka kladdkaka. Sova. Vakna. Kladdkaka. Chillade i hennes säng till lunch då vi gjorde pasta med tomatsås (från grunden, den ni!). Josefins kusin Jenny kom, satt o babblade till typ 6. Till Bplan, mötte upp pappas sida av släkten. Farmor fyllde år igår. GRATTIS FARMOR LIA! Har världens bästa farmor, tror jag har berättat det tidigare men det tåls att upprepa. Hon är dessutom mitt bloggfan nummer 1. Aktiv som en jag-vet-inte-vad, superfarmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0