Påskupdate (wihu uve never seen this bfor)

För att updatea lite då: Tisdag var jag o hängde med Marco hela dagen, lyckades till och med få hit honom för att laga middag åt mig. Onsdag var det in till stan och fika med Louise, hämta T&C vid 3, Louise hängde med och det gick förvånadsvärt bra. Matade ankorna o lekte i Rålis, hemåt. Chilla. Fick skjuts till BP när föräldrarna kom hem och så var det mot Centralen.

Oscar (, Stephie och Victor) hämtade upp mig o Louise och så var det iväg mot Philip o Malin i Tyresö. Regnad som bekant så blev ingen fotboll men chillade ist, vid halv 12 kom Erik o Johan så vi satte (lade) oss o kollade på Rush hour 3. Jag sov. Alla drog runt 3 typ, Louise o jag sov över, Philipin o jag låg o snackade minnen till sent. Najs frukost och sen fick vi skjuts till Gullmars (Guldmars).



Sleepyheads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0