Tråkigt

Jag måste sluta låna ut pengar, vet inte hur mycket pengar jag ligger ute med för tillfället men är nog upp mot en tusing iaf. Tråkiga är ju det att jag vill kunna låna ut pengar men blir så otroligt trött på folk som glömmer att betala tillbaka. Har iaf fixat en lista på pengar som ska in från diverse källor. Nej, nu ska jag sluta betala taxi som vi ska dela på (ye som om det någonsin händer, alla glömmer att ge mig pengar ändå. Kul.), ska sluta vara den som har pengar när någon behöver låna när vi är ute o käkar, ska inte vara den som fixar åt alla o sen inte får tillbaka några pengar på en månad. Jag blir väldigt trött på er människor faktist.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

förstår dig.. har slutat låna ut pengar pga det där typ, känns så himla trist för man vill vara schyst och ställa upp men samtidigt, man vill inte bli av med sina pengar. och de som lånar av en ska vara jävligt tacksamma och betala tillbaka direkt utan att man behöver tjata, det är ju man som gör dem en tjänst, inte tvärtom!

2009-04-13 @ 19:20:15
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0