Helgen, bättre sent än aldrig!

Fredags drog vi o grillade i Rålis efter skolan, lirade lite fotboll o hamnade til sist på Bouldbaren. Hem o sen iväg till Pans med Lelle o co. Chilla där hela kvällen tills de stängde o jag drog hem (starkt jobbat va?). Drog in till stan med lillsis på lördagen. Köpte en rosa klänning till mig o en svart till henne som hon ska ha på balen! Hon köpte lite andra balgrunks o jag ett par örhängen, hamnade på donken innan vi drog hem.






Smsade med Siomonnpå kvällen som sa åt mig att ta mig till BP på en kvart, 18årsfest på Ekerö var tydligen planen. Fick sedan reda på att det var en tjej i Beccuws klass så hade sjukt trevligt hela kvällen, dansade o hade kul med Beccas klass plus Blackan-människor... Sov med Micke o slöade sedan med honom o hans polare Dudde hela söndagen. Chillchillchill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0