Äkta svenne

Atm ligger jag på balkongen och solar. I bikini! Helt otroligt skönt, värmer som fan i ryggen :D Mamma fyllde 50 igår. Älskade mamsen. Hon fick iaf ett par söta berlocker frå mig o Tildis, ett E och ett M som hon ska hänga på ett hasband. Elsa och Matilda. Eller hennes för och mellannamn. Iaf, var hemma hela kvällen igår, serverade, städade, hälsade, servade. Haha de vuxna blev så fulla, underhållning.

Har så sjukt mkt mat kvar dock, blir fransk potatissallad och rostbiff hela veckan! Var iaf trevligt, mamma hade kul och thats all that matters! Älskar vädret (yeye I know, who doesnt?), barn som är ute och cyklar och leker, blommor och fågelkvitter (som jag inte hör för jag lyssnar på musik. Men ändå!)


Klickbar bild på berlockerna :)

Kommentarer
Postat av: Finaren

Söta berlocker!

Jag har också legat och solat, nu ligger jag och tycker synd om mig själv eftersom att jag är knallröd på baksidan av benen och hela ryggen + ansiktet! Kan knappt sitta haha! Så går det när man är van vid Sverige :P

Älskar dig!!!

<3<3<3<3

2009-04-07 @ 02:57:58
Postat av: bella

Titta gärna till min blogg, härliga bilder och rolig text =)

2009-04-07 @ 03:17:45
URL: http://bellhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0