Insparken 2008

Tjenare, sitter hemma hos Ragnurt o har fett trist, alla sover men jag är ju så konstig så efter 4 h sömn så är jag klar:S. Iaf så igår var vi iväg på insparken, var faktist riktigt roligt. Najs med halvdag, så vid 5 dor jag hit till Ragna o vi gick o käkade Thai o mötte upp Erik för att lämna lite biljetter.  Käkade faktist riktigt god mat o sen drog vi tillbaka hit för att fixa oss. Så vid typ 10 hade Anna, Emilia, Becca o nicole kommit hit så vi drog oss vidare mot stan

Var någon förfest hos en tjej i IB så vi drog dit, men det var fett trist så vi stack ganska snabbt, förstår inte hur man får in så mkt folk i en lägenhet o ändå inte får upp någon skön känsla:S. Iaf så stack vi vidare till själva insparksfesten som var på Chaplins bar. Fick stå i kö ett bra tag vilket var rätt segt menmen. Förra året seglade vi ju bara rätt in i kön o hamnade först på 4-5 min..  Mötte iaf upp Erik, Mark o Oliver.

Väl inne dansade, snackade osvosv där inne tills de stängde vid typ 2. Hade faktist en mkt mer lyckad inspark iår än förra! Iaf, så när vi skulle hem fick vi kuta som satan till Sergels torg, tog nånn buss där o sen fick vi vänta 15 min i Gullmars så jag o Becca sprang o köpte pommes frites. Najsnajs. Hem till Ragna o så satt vi o snackade till typ 4 då jag o Becca bestämde oss för att lägga oss o nu sitter jag här! Mina fötter mår faktist asbra om man tänker på att jag gick i högklackat hela kvällen igår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0