Update

Har inte skrivit så mkt på sistone, har inte funnits så mkt att skriva om. Låg hemma och var sjuk i måndags o tisdags. ONsdags var febern borta och jag kände mig rätt bra, på svenskalektionen började jag däremot må piss.. Var kvar hela skoldagen ändå, och sen stack jag in till slussen för att köpa kursmaterial på Nautiska. Sen var det hem o på kvällen stack jag till café 60 o fkade mer Becca, Ragnurt och Nicole. Hade riktigt mysigt, men det blev sent.

Så torsdagen hade jag nada röst, satt hela dagen o pluggade matte och klunkade i mig honungsvatten etc. Båtkursen som innehåller både förarbevis och skepparexamen var på Östra så lev till att åka in till centralen, yta och hålla på. Kom dit alldeles för tidigt, menmen. Lite jobbigt när jag alla presenterade sig o jag klämde ur mig att "Hej jag heter Elsa och jag har tappat rösten..."

Var en rätt liten grupp bestående av en familj (mamma, pappa, dotter, son..), 2 killar från Bromma och en man som kanske var 25-30. Mannen var riktigt trevlig, vi tog sällskap till tunnelbanan och han rekommenderade olika saker om man vill plugga utomlands. Kul med någon som faktist engagerar sig i vad man pratar om! Han skulle iaf ta med sig en länk eller vad det nu var tills nästa gång till några som man ska ta kontakt md om man vill få tag i stipedium.

Kursen gick iaf bra, kunde en hel del av det han sa mrn insåg att jag inte kommer ihåg spc mkt av hur man tar ut sjökorstpositioner.. Ajaj. Sen var det hem o sova. Matteprov igår, sket i resten av ltionerna då jag mådde piss o febern hade kommit tillbaka. Så gick dit, gjorde matteprovet sen hem o ligga på soffan..

På kvällen stack jag och mamma till Kista C för att käka. Lillsis skulle ha tjejmiddag så vi vart portade. Åt iaf god asian food och sen gick vi in i ett par affärer. Hittade e skjorta men köpte den inte, får nog ta o göra det typ imorgon eller nåt. Ska ha något att ha på mig till skolfotot på tisdag. Mamma köpte en tröja o sen var det hem.

Fick ju inte vara på nedervåningen för lillsis så jag låg här uppe i soffan och dregglad över Vin Diesel i "Fast and the Furious". Asså så sjukt het han är där! Sen gick jag ned o satt och pratade med lillsis o hennes polare över lite te. Tillslut blv klockan allt för mkt så vi gick o la oss..

Kommentarer
Postat av: fredrika

sv; hahaha, skojjar inte, folk blir som galna när dem ser den ;D <3

2008-09-21 @ 13:36:11
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/
Postat av: emelie

euugh, vin diesel??! Största slusken nånsin! Hur kan du?

2008-09-21 @ 19:19:24
Postat av: Elsa

Men seriöst i den filmen!! Sjukt snygg!!

2008-09-22 @ 17:10:59
URL: http://minipinan.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Brukar inte göra reklam för mina tävlingar i andras bloggar men nu har jag en viktig tävling som pågår!

Du kan vinna ett urfint HOPE-halsband i sterling silver,designat av Karma, från Barncancerfonden.

Barncancerfonden behöver all reklam de kan få i sitt viktiga arbete med att samla in pengar till forskning osv. så hoppas du vill vara med:)



Kram!

2008-09-23 @ 20:34:48
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0