tjenis

Idag blev det supernyttig frukost idag igen. Proviva, havregrynsgröt, ägg och en banan. Muy bien! Började dagen med en springtur till tunnelbanan, mindre roligt.. Däremot träffade jag Fanny på tunnelbanan å snackade med henne hela vägen, kul att hina catch up. Enda jobbiga var att jag insåg mer och mer att min svenska suger, stoppar in engelska ord i mina meningar hela tiden..

Svenska första lektionen o jag var sjukt engagerad. Eller åt sånt iaf. Efter svenskan var det classtime o sen lunch. Efter lunchen så var det matte, rätt seg lektion som vanligt men fick rätt mkt gjort så var väl något positivt iaf. Sen sjukaste under hela dagen var när jag efter matten stod vid skåpen o letade efter mina tyskaböcker. Plötsligt hör jag nästan exakt Jossans röst säga "hallå!" o så ser jag lite blont hår i ögonvrån.

Vet ju att hon är i Virginia, vet att det omöjligt kan vara hon men för en sekund lyckas jag glömma bort det o när jag kollar dit så står Anna där. Kläckte ur mig ett "Shit jag trodde du var Jossan!" o sedan ett "fan vad jag blev besviken". Sen rann det ett par tårar ner för mina kinder. Uschauscha. Var rätt komiskt ändå o jag o Anna garvade lite åt att nu måste hon börja förställa rösten så jag inte hör fel. Insåg sen utanför skåprummen o släppte ett par tårar när jag förklarade för RAgnurt och sedan utanför tyskan när jag mötte Becca.

Menmen, sen var det tyska. Efter den så ringde Philip o gav mig directions å stack jag iväg till hans skola o så tog vi hans bil hem hit. Käkade mellis, degade o snackade. Käkade tortellini till middag, hoppade lite studsmatta o sen gick vi ut på promenad med Elli. Mysigt att träffa henne faktist, var ju typ ett halvår sen sist. Pratad om allt mellan himmel o jord men tror Philip tröttnade på våra gamla-minnen-snack fram emot slutet. sry Philip ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

usch, fick ditt sms idag, saknar dig jättemycket älskling!



haha läste precis i ellinors blogg att hon hade varit på promenad med "E" och då tänkte jag typ "haha fett kul om det var elsa för hon sa ju att hon skulle träffa elli nåt, men det kan det ju inte vara för ofta hon verkligen gjorde det" haha :P



har lagt upp bild på bloggen nu btw :)



love u <3<3<3<3<3

2008-09-03 @ 04:42:33
URL: http://josefinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0