5 dagar sen = i fredags

I fredags var jag iaf först på Karnevalen, eller först möttes jag, Emelie o Babak innan o spökade ut oss. Jag var LÄTT snyggaste Peach! (Ni vet prinsessan i Super Mario). Upp o kolla klart på filmen i engelskan, käka lunch o sen fixa iordning kundvagnen som skulle förvandlas till en MarioKart. Iväg till tåget som gick ned till Rålis. Men gissa vem jag mötte precis utanför skolan?!

Jo en barndomskompis mamma! Gammal vän till familjen är mer passande då vi spenderat många somrar ihop när vi var små, kände hur jag sken av lyckan när jag mötte henne. Senast jag träffade henne måste vara närmare 8-10 år sen! Ställde mig iaf o glodde en stund innan hon sa hej, var ju inte riktgit säker på om det var hon eller ej;). Var dock tvungen att springa iväg då min klass (+vagn) försvann ur sikte...

Ner till Rålis där vi hade vårt framträdande osvosv, dock började det regna så alla stack iväg till Aulan ist. Inga priser denna gång ;) Sen var det hem, duscha fort som tusen, blåsa håret o klä på mig sen stack jag, mamma o lillsis iväg till stan för att möta upp moster & Piips. Vi skulle nämligen på cirkus! Käkade hamburgare i någon kiosk o sen kom småkusinera Ninna o Joppe samt deras mamma.

Cirkusen var helt underbar, trodde att jag skulle bli besviken över att det inte var lika häftigt som när man var liten men jag satt helt förtrollad hela showen igenom! Dessutom åt jag en sockervadd=nostalgitripp no2 plus att jag spillde socker på hela mina jeans. Smidigt! Efter cirkusen fick jag skjuts till Karlaplan tunnelbana till Mörby C o sen buss hem til Erik. Vi degade lite o sen skulle vi se på "Forrest Gump" Jag somnade. Twice.. Smidigtsmidigt! Sov där iaf o sen morgonen därpå var det till att försöka få upp Erik, mission impossible..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, natur är väl också kul? :D

2008-09-11 @ 16:48:54
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0