Hårkatastrof...

Idag hade jag välbehövd sovmorgon så hann göra världens frukost, havregrynsgröt med kokt ägg till. Efter duschen igår så lät jag håret självtorka för att jag var nyfiken på om mitt självfall had försvunnit. Big mistake! Mitt hår var en K-A-T-A-S-T-R-O-F!! Shiat fick föna imorse, o det ser fortf ut som skit. Note to Self: Ja du har ditt självfall kvar o det är lika fult som för 2 år sen! Har faktist inte sett mitt hår i sin normala form på 2 år förrän nu. Usch!

Iaf, 11.20 började fysiken, hann precis ;). Efter fysiken (som vi fortf inte lär oss nåt på) så hade vi 3h håltimma. Jag o Emelie pallade inte stanna i skolan i 3 timmar o göra ingenting så vi stack hem till mig o jag serverade spenatsoppa o visade Emelie massa bilder. O vet ni vad, hon gillade min spenatsoppa så suck on that!!

Sen var det tillbaka till skolan för spanska. Haha fick tillbaka spanskatesten vi gjorde första lektionen. Hua! Hade det där vart ett riktigt test hade jag legat o gråtit nu. Kulkulkul. Hade sällskap med Emelie på tuben o här hemma har jag inte gjort mkt. Ringde o tackade ja till ett namngivarkalas på lördag för min syssling o sen har jag börjat skriva på ett CV. Tänkte att det vore bra att ha något sådant ;) Har som jag skrev hunnit snacka med Josefinaren också. Höjdpunkten på min dag helt klart! Dessutom har jag klarat dag 6 på mitt köpstopp!

Kommentarer
Postat av: Vispen

Vad bra att du gjorde en bra frukost, det hinner jag aldrig göra. Sedan så mår jag lite illa om jag äter tidigt på morgonen och sen åker taxi. Men på helgerna så äter jag bra frukost ibland.

Vad fick du för resultat på spanskaprovet?

2008-09-02 @ 20:04:50
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Elsa

Försöker äta bra frukostar, känns på något sätt bättre. Spanskaprovsresultatet ill jag faktist inte dela med mig av, gick så extremt dåligt ;)

2008-09-02 @ 22:23:16
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0