Vad är värst, bli våldtagen eller mördad?

Hmm, sitter o klurar lite på hur man spärrar IP-adresser. Jess Roy det är dig jag tänker spärra, ha! FU. Iaf, idag har vart rätt seg iaf, regnade. Köpte ett par mysiga strumpbyxor på lunchen, var nog det mest spännande för dagen. Stora problemet var; "Vad är värst, bli våldtagen eller mördad?"... Själv skulle jag mkt hellre bli mördad, någon som känner att de har en åsikt? Sen på matten satt jag o Babak o formulerade ihop ett brev/evaluation om/of vårt utvecklingssamtal till rektorn.. Tyskan var rätt chill.

Kommentarer
Postat av: fredrika

Något spännande som bör noteras.

Det där var andra gången jag hör namnet BABAK idag! HAr aldirg hört det förut o sen i dag så bah twice :O



pusselinuss!

2008-11-12 @ 22:23:49
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Hejsan, ville bara tipsa om tävlingen på min blogg :)

kram

2008-11-13 @ 01:08:53
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey varför e du så cranky för, haru fått för lite dakhri?

2008-11-13 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0