The brave one;)

Woah, har för första gången någonsin vågat vaxa benen! Varför har ingen varskott mig om att det inte gör ont tidigare? Nu är det jag som ska iväg o köpa varmvax eller nåt, för ärligt så var det där mkt lättare än att epilera, även om epilatorn fortf kommer bo kvar;).

Igår var jag iaf över till Nicole o träffade henne o Ragnis efter middagen. Insåg att CSI gick på tv så fastnade framför det o sen såg vi på Madagascar. Dessutom han vi med att kittla Ragna tills hon kiknade, haha sötnos! Käkade massa onyttigheter dessutom, chokladfromage, chips, choklad o cola. Gah har inte druckit så mkt cola på år o dar.. Kan ju vart drf jag var kissnödig konstant?? Yeye, åkte hem sen iaf, så mkt skönare att vakna upp i sin egen säng på morgonen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0