Veckan

Mycket jag har skrivit på siston då;). Yeye, summerar ihop veckan iaf, måndag hände inget speciellt, var på Winter-prom meeting. Tisdag var operation dagsverke, åkte in till stan o köpte ett par BH:ar o sen åkte jag hem till farmor och hjälpte henne med datan. Påvägen hem mötte jag ingn mindre än.... David. Har inte sett honom på ett år så vi stod o pratade tills min röv frös till is. Väl hemma låg jag o läste Jane Eyre typ hela kvällen.

Onsdag spenderade jag typ en o en halv timma nere i rummet vid syster och pratade med en arg Emelie som hade ont. Hämtade jag två småttingar på dagis (sen när tar det 50 min att bara få ut den från dagis?) Dessutom strejkade T ute påväg till tunnelbanan så lät hene sitta en stund på trottoaren tills hon gav med sig o ville sitta i vagnen. T fick ett riktigt härligt utbrott när hon vaknade i vagnen, som tur var hon i källaren o inte jag så slapp höra skriket ;). Näerå, men väntade tills det gått över o sen kom en mkt medgörlig och snäll T till mig som om jag var hennes räddare i nöden. hon må vara en liten åsna but I'm a bigger one!

C o jag busade omkring som vanligt, kittlades o pruttade på magen tills hon skrattade högt och klämde ur sig sitt "inte schhhååå". Hon hade väl ett weaker moment när jag inte fattade vad "Såsan" betydde o jag tyckte vi kunde lägga oss i sängen o läsa sagan. "Sååååååååsssssaaan!!!!" Aha, soffan...

Igår, torsdag, var riktigt seg. Först nationella läsdelen. Liten rast o sen listening. B was caught cheating så klassen väntar spänningsfullt på uppföljaren. Blir det Mr Power's office, hemringning, IG-varning?? Fortsättning följer! Kemin var iaf hysteriskt rolig. Kemiläraren letade efter en bild på typ IR-radiation eller nåt sånt, dock fick han upp en bild på sina barn o när hela klassen utgav ett "naaaaw" fortsatte han visa några bilder..

Vem kommer in då om inte vår rektor Mr Powers. Klassen blir tyst och börjar sedan garva, kemiläraren sitter vid datorn med ryggen mot dörren o missar därmed rektorn som har smygit in.. Farre frågar "But what if Mr Powers saw allt this?!" Läraren vänder sig om, ser Mr Powers o kläcker ur sig ett " Eeeeehrm, we were only waiting for fronter to log in. Soo...." och klickar snabt ner bilderna. Hahahaha asså shiat vad jag garvade!

Fysiken var seg så i satt i korridoren ist, kom fram till massor med äckligheter runt Emelies näsa! Garvades en hel del.. Hem för att ladda om o sen iväg på båtkurs, ingen mat hemma så stressade in på Donken o köpte en lilla menyn. Båtkursen var rätt kul, jag är bääääst atm så det känns rätt grymt. Var ett tag sedan som man var bäst i klassen, haha. Höll på med strömberäkningar o.dl.

Kommentarer
Postat av: Tyskungen

HAHAHAHA!

Nu såg jag att du har mobilen i "klyftan".

Klyftigt värre. ;-)



http://www.tyskungen.se



/Klaus

2008-11-22 @ 15:02:35
URL: http://www.tyskungen.se
Postat av: Elsa

Haha ;)

2008-11-23 @ 20:12:14
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0