Måndaj

Gah sjuuuukt seg, hade en mysig helg iaf. Fredags var det shopping o sega, lördag in till Vby för att fixa farsdag present o på kvällen hem till Ragnis. Hjälpte till o fixa efterrätt osv, folk droppade in lite till o från. Ragnurt fick iaf massa fina saker o vi hade jättetrevligt. Sen kom även Fia o hans polare.

Var kvar tills alla andra skulle dra, skulle egentligen slaggat at Ragnurts men eftersom jag ändå fick sällskap till St Eriksplan så kom jag på att jag lika gärna kunde åka hem. Hoppade av vid Alvik där jag träffade på min creepy snubbe. Usch, förstår verkligen inte vrf folk måste prata med människor påväg hem, och icke att någon fattar en diss.. Johan kom iaf o hämtade mig, vi åkte o lämnade av Marco o sen hem hit o sov. Trött!

Söndag var det brunch hos moster. Blev äckligt mätt som vanligt, sen var det hem o sega. Idag fysik, kemi o spanska. Käkade lussebullar när jag väl kom hem :) Men Jesus var det blåste idag, mitt paraply blåste söder (= inte sådär utochin som vanligt, utan metallpinnarna böjde sig..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jalla skriv lite mer om johan, fan. hur penetrerade han dig? och vart? hur länge höll det? när slakna den? fick du sprut i ansiktet? jalla

2008-11-10 @ 22:19:08
Postat av: Josephine

Haha, det var duktigt av dig att veta ;D

2008-11-11 @ 07:29:40
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Izabelle

Hmm.. Första kommentaren... Vad är det för konstiga människor som läser din blogg elsa?!

2008-11-11 @ 08:49:11
Postat av: Elsa

Alla anonyma kommentarer är Roy i min klass, visst är han bedårande?....naat.

2008-11-11 @ 16:50:29
URL: http://minipinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag är inte konstig, det är bara utvecklad aggression för att jag stör mig så himla mycket på att hon aldrig bytt låt. Den där låten skaver i öronen, dontcha think?

2008-11-13 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0