Snöö:)

Åååh så härligt med snö! Alla andra klagar men jag tycker det är underbart, om inte så för stunden iaf! Gick till tunnelbanan med jordens flin imorse, snön yrde och jag hade varma fula skor på mig:). Hade dock bara fysik, fick reda på att kemin var inställd så tyckte inte 3h håltimma och sedan spanska var något som lät speciellt lockande..

Åkte o träffade söte en liten stund, åkte en bit med honom på tuben. Sen hemåt, hoppade av Åkeshov o promenerade hem genom Judarnskogen, mysigt! Tog massor av kort också, snö ftw! Väl hemma skottade jag o gick sedan in för att laga mat. Lyckades till slut med egengjord tomatsås med pasta (måste jag påpeka hur stolt jag var över att åstadkommit detta?).


Näe vrf skulle jag sakna Marbella?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0