Snöbollskrig

Seg dag. Hade iofs snöbollskrig på lunchen, härligt;D. Babak is going down tomorrow! Haha slapp iaf att bli mulad, annars brukade det vara jag o Izabelle(egentligen bara Izabelle, how do u do it;)?) som råkade värst ut dessutom var hela kriget sjukt lame, alla var lite för vänliga.. Tråååkigt. O andra sidan satt mitt smink kvar efter så något positivt iaf!

Matte efter det. Shiiiit vi har matte nationella om 8 dagar. OMG.. Hjälp. Iaf, blir väl till att begrava mig i matte nu i veckan o nästa vecka. Imorgon ska jag iaf passa T&C, blir mysigt med snö och allt. Ska se till att ta med täckbyxor så vi kan busa som tokar i snön. Haha. Hade iaf tyska sista lektionen o vi lyckades få henne att skjuta upp provet till vecka 50. Phew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0