Lördag

I onsdags passade jag alltså T&C. Det gick väldigt smidigt trots att T försökte bossa över mig o sedan somnade i vagnen. Elsa resonerar med en treåring som håller på att börja grina: "Kom, vi sätter oss här o pratar!". Funkade iofs, men problemet var att sedan få henne att sätta sig i vagnen. Gick överlag smidigt, ska dock visa er vad för program de älskar. Dora Utforskaren... Ska visa sen när jag orkar ladda upp filmen.

Torsdag var det först nationella i 4h. Svenska. Inte så roligt när man är dötrött, gnällig och dessutom får aptråkiga ämnen att skriva om. Jag var den enda i klassen som hade gjort iordning ordentlig matsäck: tortellini och massor av frukt! Självklart tortellinin i en termos så de skulle hålla värmen och en liten "Donken-salt" till. När det var klart var det b ara fysik kvar o sen hem. Var hemma någon timma o sen iväg för 3h båtkurs. Dessutom ar det en timma dit o en timma hem. Med andra ord: efter 5h var jag hemma igen, käkade några digestievekex till middag o hoppade i säng!

Igår så var det först engelska där vi fick göra ett gammalt nationellt prov som övning inför riktiga som vi har nästa vecka. Sen var det en rätt seg mattelektion där i fortsatte med derivering.. Kuuuul! Åkte in till stan (sällskap av Johan på tuben :)) köpte massa strumpbyxor och Viva la Diva paletten som ALLA pratar om. Gosh vad den är fin! Hem o käka lite lunch. Segade här hemma tills middagen o efter det åkte jag till Johan ute i ingenstans.

Vi kollade på What happens in Vegas, hahahahaha såg ju den på bio men helt klart värd att se en gång till! Sov där o nu har jag tagit mig hem igen o tom hunit med att käka lunch! Sen ska jag iväg mot Danderyd för att träffa Ragniiis och Nicole. Tror det vankades tacos o film, får väl se!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh, what happen in vegas är ju toppen :D

2008-11-15 @ 19:39:16
URL: http://makeuponista.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0