Killarnas PMS-dag?

Vad är det med alla killar denna dag? Har Sveriges killar fått mass-PMS eller? Söte var allmänt frånvarande (trött?), Babak satt o gnällde på Nicole om manuset till DramaDay, han satt å skrek som en skogstokig

Elsa (superlugn)- Babak lyssna på mig...*avbruten* (upprepar ca 3 ggr)
Babak - JA?
Elsa (fortfarande superlugn)- Läraren frågade dig om du ville skriva manus och det ville du inte, läraren frågade Nicole om hon ville skriva manus o det ville hon. Det betyder att du har ingenting att säga till om det.
Babak - HÅLL KÄFTEN!!!!
Elsa(fortfarande superlugn, någon mer som är imponerad?) - Ursäkta? Sa du precis håll käften till mig?
Babak(skriker i mitt öra) - JA DET GJORDE JAG!! HÅLL KÄFTEN!!!! JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA TRÖTT PÅ ATT HÖRA DIN RÖÖST!!!!!!


Haha, var iofs rätt roligt då jag ite tog åt mig, jag o Simeon satt o garvade åt det efter vi förklarat att han faktist inte behövde sitta o prata med oss om vi alla var så idiotiska.. Sedan var det nyss min (ex-?) bästa kompis, jag satt o hängde över lillsis' dataskärm o såg att de hade en konversation är det stod "ska du festa i helgen". Hon klickade snabbt ner den o vägrade säga vad eller vem det var riktat till -.-' Så ist för att ljuga ihop något, slå ner min syster eller något annat ondsint så frågade jag honom:

Elsa säger:

Vrf frågar Tildurt om du ska fest i helgen ?

Ex-best-friend säger:

?

Elsa säger:

oj då

Elsa säger:

var det hemligt?

Ex-best-friend säger:

men fuck u

Ex-best-friend säger:

bara för ja har känt dej längst å känner dej bäst så betyder inte det att ja inte får vara kompis med din syrra utan att du ska lägga dej i

Där tog den mogna sidan av mig slut o jag klämde ur mig något i stil med "ha ett bra liv". Haha, aja. Orkar faktist inte, har bråkat med samma människa om samma orsak typ tuuuusen ggr så nu ger jag upp. Men jag menar det faktist, jag vill att du ska ha ett bra fortsatt liv!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Ni kommer att bli vänner, det blir ni alltid :)

2008-11-26 @ 08:47:15
Postat av: fredrika

OOOOOOOOH, spännande ! Vem är det som är så het på gröten på matilda? :O:O

HAHA, gröt på matilda :'D

Jajajjajajjaj

PUSS ELSAKLING

:O

omg, om man ska skriva älskling men med Elsa så blir det ElsaKling :O:O

HAHAHA

palla mej, jag är så finurlig :)

PUSS HEJ!

2008-11-30 @ 12:26:35
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/
Postat av: Elsa Kling

Fredrika, har du druckit kaffe?

2008-11-30 @ 16:06:27
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0