Grattis :)

Min BFF fyller år idag! Izabelle blir 17! Saknar dig älskling och vill inte göra detta till något fjortisinlägg men vill bara säga att jag älskar dig så sjukt mycket! Vi ses inte varje dag längre, knappt varje månad men du är ändå min favorit, min Pissabelle! Just nu saknar jag dig så jag håller på att börja grina (as usual u know). Och ja, du kommer förmodligen hata att dessa bilder är här och tvinga mig ta bort dem men jag tycker du är grymt söt (och det är ju faktist inte bilderna med håret ;D)


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Hahahaha, din lilla sötunge! Tack för ett supergulligt inlägg och du kan ha kvar bilderna om du vill, vi kan skylla på att det var länge sen och idag ser jag inte ut som ett mongo längre ;)



Haha, Kramar Izabelle.

2008-11-15 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0