You're all gonna die!

NI KOMMER DÖ ALLIHOP!!! Hahahahahha, jag kommer leva tills jag är gammal och ni andra kommer minsann dö i hudcancer snart! Någon som ärligt säger att den inte solar mer än 10ggr/år i solarium? Nicole? Pfft, ni kommer dö! Och sen tänker jag föresten stoppa in att sola solarium är förnedrande, har jag minsann alltid sagt. Det är budget, så spara er the humiliation och cancern!

Visst du att...
 En halvtimme i solarium är som en hel dag i solen.

 Solarium har UV-index 12. Solen i Sverige under sommaren har UV-index 4-7.

 Om du solar i solarium mer än 10 gånger per år ökar risken för malignt melanom med 50%.

 Solarium kan förebygga soleksem, men inte nässelutslag, och har inte heller någon läkande effekt på psoriasis.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vi behöver minsann iaf inte käka en massa piller för att få den minsta färg hostelsahost, och hur fan kan det vara budget när man lägger ut nästan 1000 spänn på det om året?



Sluta hoppa på mig om det där, 1, jag har inte solat sen mars, och jag beöver inte sola för jag är brunare än er bleka svennejävlar. 2, sluta haka upp dig, jag blir rynkig men ditt hår kommer ramla av om 10 år pga det eviga plattandet och lockandet och fixandet. 3, du är liten så du har inget att säga till om.



Fuck off

2008-05-04 @ 12:00:04
Postat av: Elsa

Töhöhöhö, jag trampade minsann på en öm tå xD. Iaf, så ja du är brunare, o även om du inte solat sen mars är du nästan ändå uppe i dina 10 ggr /år!

Och jag kan minsann skaffa peruk, en rosa sådan!:P

Tnx for reminding me btw, måste köpa nya betakaroten-piller. Men det är kosttillskott=som att käka mkt morötter, så jag förstör inte min kropp.

Förlåt men tkr fortf. att det är budget, sryyyy

2008-05-04 @ 12:17:35
URL: http://minipinan.blogg.se/
Postat av: Henrysilja

Great site, keep up the good work

2010-03-03 @ 10:00:05
URL: http://henrysilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0