May sux

Överlevde dagen iaf. Knappt. Matte först. Överdrivet missnöjd med betyget jag kommer få i matte B.. Aja, inte mkt att göra åt tydligen.. Snackade med el äckel också. Blåljög mig rakt upp i ansiktet, den som känner mig vet ju att det är en av de saker som jag inte tål. Men jag höll mig, slog honom inte, har inte sjunkit till hans nivå. Än.. Sen så var det eng, satt o fixade ringar o lappar till vår PR. Lunch o sen svenska. Gjorde nada as usual. Classtime, slutade efter 5 min o underhöll ist Nic, Emelie o Rebecca med mina fantastiska imitationer med hjälp utav mina fötter. Kemin var ok.

Sen skulle jag, Emilia o Anna sätta upp vårt experiment. Emilia stack för hon hade polska o Anna drog hon med av någon anledning. Med andra ord satt jag kvar SJÄLV och fixade iordning allt. Så blev kvar typ 50 min extra. Nic hjälpte mig iaf, annars hade jag suttit där i typ 90 min eller nåt.. Men nu odlar iaf JAG bönor, ingen aning om hur resten av min grupp ska göra, men nu pallar jag verkligen inte mer. diediedie! Sen missade jag tuben påvägen hem.. Shit, ville bara lägga amig ner o dö. Förmultna. Dö. Dö. Dö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0