Loppis-Elsa

Idag har jag alltså vart på loppis. Bakluckeloppis. Sjukt kul faktist, vi stod o sålde men fick väl inte så mkt sålt. Iaf så köpte jag lite smågrunks och umgicks med släkten. Kusiner, mostrar och mormor. Köpte ett par rullskridskor gjorde jag faktist, haha hade sjukt kul när jag for omkring med dem samt en clownhatt på skallen. Ninna garvade och det gjorde alla andra som såg mig också, haha. Tror tom att tanterna i bilen bredvid tog kort på mig..

Köpte ett halsband också. Berlock i någon guldig metall och nån silvrig kedja till. Tänkte egentligen typ slänga kedjan men när jag kom hem med den kollade pappa på den o konstaterade att den var i silver. Sen hittade vi 925 stämpeln också så bara att konstatera att jag köpt en söt berlock och en silverkedja för 5kr. Sen hittade jag sötaste kaffekopparna. Ljusrosa med gulddetaljer. Och sen ett litet fat till såklart, 20 kr för båda 2. Najs.

Sen köpte jag massa miniatyrcyklar, skitsöta! Mamma har alltid haft en sån i badrummet o jag älskar den. Så har kommit fram till att när jag flyttar hemifrån ska jag också ha sånna cyklar ståendes i mitt badrum. Cute! En rosa, en röd, en vit tandem och en ljusblå höghjuling (en sån som har ett jättestort hjul och ett litet hjul). That's it tror jag. Och sen rullskridskorna såklart då. så gjorde av med 80+5+20+35=140 och sen tjänade jag 279.50. Rätt okej ändå :P och förhoppningsvis fick jag liite färg också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0