Nice, inga spanskalektioner kvar!

Började med Social. Börjar bli riktigt slappt, vi gör inte så mkt. Gjorde mest lekar, hon berättade hur man spår händer o sen tipsade hon om ett personlighetstest. Hahha hon är FÖR charmig! Sen så hade vi spanska, hade vår presentation, gick faktist helt ok om man tänker på att vi inte övat någonting o skrivit våra delar var för sig. Skrev min del runt halv 10 igårkväll..

Lunchen var ok, rasten ägnades åt att kolla på Aida o Nic som hällde vatten på killarna. NAJS! Kemin var ok, review. Bilden var rätt trist, ägnar all tid åt att klistra blommor. Not that nice.. Kommer bli bra iaf tror jag. Sedan var det hemåt, har inte gjort mkt den dess. Läst en del kemi o slöat. Sjukt trött är jag faktist. Insåg att jag har dubbelbokat mig på tors. också.. Lycckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0