Tisdagen 2008 -05-06, ons den 7 samt tors. den 8

Började med matte, sista lektionen innan nationella så vi jobbade på helt ok faktist. Sen var det engelska då vi inte gjorde så mkt, kom på idén om ringarna.. Så vi hjälpte dem med bakgrunden o sånt. Sen var det ännu en seg svenska. Vi gör typ INGENTING under lektionerna, hon pratar, vi nickar.. TRor vi håller på med medeltidens litteratur på Island typ ? Hade någon classtime därimellan också.. Jag o Ragna sprang omkring o fixade pengar till Shakespeare.

Kemin var ok o sen slutade vi :). Då var det till att sätta upp NaSc-labben. Gick helt ok, men var tvungen att sätta upp den typ själv:/. Anna var sjuk o Emilia skulle på polska. Så blev kvar till 5 o sen så var det hem och plugga. 

Onsdagen var väl helt ok, NaSc fick vi reda på att vi ska ut på en båtresa den 4:D. Sjukt härligt, längtar redan! Gympan var det springa 3 varv runt Rålis. Hade med mig fel skor så lär väl få ont i fötterna vilken dag som helst.. Men jag grejjade det iaf, mest tack vare "the Vines - Get free" tror jag att den heter. Izabelles favoriter i typ 8an-9an. Underligt. Köpte iaf stor Ramlösa(1,5 l) efter vi sprungit. GUD SÅ GOTT!!

Svenskan var seg (SURPRISE?), och engelskan satt vi o tillverkade lappar. Sen slutade vi för vi hade bara spanska kvar. NAJS! Glömde dock min Södra-tröja i Rålis, men visade sig att min lärare hade tagit den. Sen var det hem o plugga, jag o Roy satt o hjälpte varandra på msn efter att pappa hjälpt mig att koppla in micken. Jag är väldans teknisk!

 Torsdag. Nationella. 4 h. Kissnödig. Aja det gick iaf, satt hela tiden ut, men framåt slutet var jag så galet kissnödig alltså, hasade ut ur klassrummet till toaletten för att inte kiss på mig. Hahah. Sen var det en mattelektion efter det. Taskigt. Pratade med kemi-läraren på rasten, ligger på VG just nu, men han ska kolla igenom mina gamla prov o kolla efter MVG kvalitéer. Skriver jag MVG på provet nästa tors så får jag MVG. Pluggpluggplugg.

Efter matten fixade vi med experimentet. Slutade dock i katastrof då Farre kom efter mig med en död, frusen albino-råtta vilket gav mig panik o började grina. Låste in mig på toan o satt där o skakade ett tag. Gick bra iaf, satt ju på mig vattenfast mascara till matteprovet ;). Menmen, det fixade sig som sagt, just suck it up. Emelie o jag stack hem till mig o kollade tyger. Sen var det ned till båten som pappa precis kört hem. HAHA jag åkte båt före lillasyster! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0