Sum up

Så får man summera upp igen. HAr aldrig någon ork, tid eller lust att uppdatera under veckorna så det får väl bli såhär.. Mån: SoSc, jag o Emelie satt mest i korridoren o snackade om existerande problem. Sen håltimma då jag lockade håret på Tonima. Kemin gick vi igenom lite utav kemi B. Bilden var stressig. Var rvungen at sminka folk i klassen till Shakespeare, dock hade jag ju som sagt lektion så jag fick springa imellan lektionen och toaletten de höll till på..


Sen var det iväg o hämta barn, Ragnurt följde med och vi snackade om samma problem igen. När vi kom dit var T jättetjurig. Vägrade ta på sig byxorna (då hon sprang omkring i långkalsonger), sen skorna. Till sist så ställde hon sig på sin keps så att vi inte skulle få ta med den. Notera att imellan allt detta så skrek och grät hon också. C var kolugn som vanligt. Kom springandes mot mig o gav mig en kram det första hon gjorde:D. SÖT!


Aja till slut kom vi ut. T låg(yes, hon låg minsann i ett hörn o gallskrek i hissen, efter ett tag tog jag henne, knäppte fast henne i vagnen o gick. Hon somnade på tuben o bussen o lät henne sova ett tag. Hann tom in till ICA o köpte frysta hallon som jag o lilla C kalasade på. Lekte lite i trädgården medan T sov i vagnen. T vaknade o vi gick in. Hon fortsatte tjura o vägrade låta mig ta ur henne ur vagnen. Så då gick jag o C upp istället. Gick ner o T grina men vägrade fortf. Gick upp o sen när hon grinade en andra gång gick jag ner o bar upp henne. Kramade lite på henne o sen fick hon sitta på bänken medan jag skar banan.

Då var problemen lösta. Värmde lite hallon o gav dem glass också. Väldans uppskattat!!! T yttrade tom: jag vill inte ha glass, jag vill ha hallon! Hahahha finally någon som håller med mig. Som pappa sa "har du förstört de där ungarna också?!" Sen var det hem o slappa. Tisdagen var det orientering. Regnet började 2 min efter att jag gått utanför dörren. Nämnde jag att jag cyklade dit?

Efter följde Emelie med mig hem o vi bakade muffins. Mest för att jag ville pusha problemen i rätt riktning, menmen, det går inte alltid som man vill. Sen kom Jossan också o vi satt o fixade med skolarbete. Sen pluggade jag lite svenska också. Onsdagen började med tt vi grattade lillsis på sängen. Sen skolan, NatSc, presentationer. Sen var det gympa, fast jag var inte med. Fick konka lite grunks ist. Sen pluggade jag lite mer svenska. Svenskaprov efter lunchen och sen engelska. Jag o Emelie bjöd på muffins :) Mumma!

Sen var det hemåt, köpte ännu en present till sis o sen dammsög jag som en galning. Sjukt städat i mitt rum nu iaf. Släkten kom så vi snackade o hurrade o hade oss. Missade Grey's dock, menmen Lillasyster satte iaf kusinen i arbete så nu står studsmattan i trädgården.. Tors=de stal min sovmorgon. Min heliga sovmorgon.. Så jag fick vara i skolan 8.20 för att kolla och hålla presentationer. Suck. Dagen fortsatte med NatSc o sen matte.

Sen så vid Islands såg jag alltså den lilla så viftade till mig den o så gick vi hit o åt tårta. Mums, sen satt vi o kollade på gamla bilder o garvade. Töhö. När hon drog blev det liiiiite matteplugg o sen sova. Fredagen möttes vi vid plattan med SoSc o promenerade omkring lite. Tillbaka o hade gympa, softboll. Kan faktist reglerna sen nian så självklart var man den som stod o skrek o hade sig vid linjen när man inte slog.. Lunch o sen matteprov som gick sådär..

Sen drog vi hem till Roy. Typ 15 pers eller vad vi nu var. Så tåg till Tumba o köpte mat. Buss hem till Roy som bor asfint! Haha, asså vet inte hur många ggr jag nämnt det med sjukt fint inrett alltså! Tänk er typ creme-vitt, mörkbrunt, svart, skinnsoffor, gigantiska tv-apparater, draperade gardiner, vitrinskåp, allting bara matchade! Urfint. Aja nog om Roys hus, för jag har för länge sen passerat gränsen till patetisk. 

Enda tråkiga var tyvärr det där jekla guitar-hero. Tkr det är sjukt tråkigt, menmen. Tänker inte skriva något bajs om det för att nu agerar jag fredlig människa. Jag har passat ut bollen! Aja vi lagade mat iaf. Jag hackade grönsaker. Sen bossade jag över kompaniet också. Käkade väl vid 7, vid ett bord gjort för 6 pers satt vi typ 15 pers på 11 stolar och två puffar. Haha. Aja alla var dock lite sluskiga. Så fort maten var klar slängde de sig för att sätta sig ner, utan tallrikar, inga bestick, glas var det inte att tala om. Så jag fick fixa fram en kanna vatten osv.

Enda jag tkr är synd är att jag som satt typ innerst är människan som måste göra sånt. Inte att någon som satt närmare kunde ha gjort det. De var ju upptagna av att äta vilket tydligen inte jag var. Sen var jag också förvånad över att sen när de käkat klart drog de bara. Förstår att det var trångt, men de hade lagt upp mat på tallrikarna o gick för att spela guitarhero. Förlåt men det är direkt ohyfsat. Aja.. Jag satt kvar till sist, tappade matlusten av olika anledningar. Så satt mest o petade i min mat.. Sen satte de på en film, jag somnade. Låg på golvet och sov. Satt i soffan först, men var tvungen att gå o fixa nåt o då var det någon som stulit min plats. Men I guess thats a part of the game for some. 

Sov iaf tills typ 11 då vi drog hem. Buss o sen pendeltåg. När vi kom till pendeltågsstationen hade jag tröttnade rejält på delar av församligen så jag korkade i mp3n o dissade dem ist. Synd då det var typ bara en person som jag inte stod ut  med. På pendeltåget tog jag av mig skorna och ockuperade några säten, jag o mp3n forever. Hemåthemåthemåt. Bad Erik ringa så han snackade med mig nästan hela vägen från centralen. Love u! Hem o sova! Kom dock inte hem förrän halv 1, urk.


Kommentarer
Postat av: Gustavjohanna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-11-26 @ 10:46:05
URL: http://gustavjohanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0