Passat kids :)

SoSc på morgonen. Slutade med shakespeare, sen målade vi kulisser på spanskan, och kemin likså. Bilden var tråkigtråkig. Har typ gett upp att få något bra betyg där, allt vi får göra är att bocka av uppgifter på en lista. Typ á la femman.. Sux! Aja sen var det iväg för att hämta T&C, T var lite småtjurig då hon inte sovit men det släppte när jag sa att vi kunde mata ankor.

Så det pysslade vi med i Rålis till typ halv 5. Haha sötaste var när C helt plötsligt sprang iväg (sådär härligt med armarna rakt ut för att hon vill ha en kram) mot en helt okänd person. Först tänkte jag att det kanske var någon släktning eller nåt, men hon som kom gåendes såg lika chockad ut som jag var. Hahaha när det var typ 1m kvar insåg C att det inte var den hon trodde o vände sig om o kollade snopet på mig. Hahahhahaa trodde jag skulle dö av garv..

Mindre fräscht dock var när T kastade bröd på marken o C plockade upp o tänkte käka upp det. Lilla gumsan, du kan få eget bröd (som hon faktist hade i handen)...

Sen var det hem till dem, käkade ananas o persika. Mumma. Gjorde allt och inget till Bolibompa då jag låg o slumrade i soffan. Dock håller de koll på mig, de låter mig inte sluta ögonen en sekund. För då kommer både och "Häääälsa inte soova!" eller "Lelsa?". Haha suck;). Men men slumrade lite i 45 min iaf. Sen gick vi ut o lekte i trädgården i 45 min. Föräldrarna kom o jag fick skjuts hela vägen hem. Gav bort min gamla sparkcykel också.. Uppskattat!!


Kommentarer
Postat av: Eivindsara

Excellent site.

2009-02-04 @ 11:55:52
URL: http://eivindsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0