Maj suger

Sjuuuuukt najs, EX i spanska. Nöjdnöjdnöjdnöjdnöjd!!!! Och detta är alltså 100p kurs o matte B är bara 50 p. Plus att jag får meriten från spanskan också. Är jättejättejättestolt iaf, se på den Cecilia(=gamla spanskaläraren som gav mig fucking VG i nian!!).

Fotbollen på gympan var inte så roligt, lagen var väl ok när vi spelade fotboll. Förutom att de var 4 killar, vi hade 2 och dessutom var de en fler än vad vi var. Men sen när vi spelade frisbee så sket sig allt. Sry Signe, men du var sämst som domare ;D. Aja lever iaf, förutom att jag sabbade en nagel och blev allmänt sur o arg.

Så jag tjurade hela lunchen, ägnade den åt att svära över hur maj suger. Snackade lite med Jossan också :). Sen svenska, sjuuuuuuuukt tråkigt. har prov nästa gång o vi har inte gjort någonting.. Asså förlåt men vår lärare S-U-G-E-R!!! Hon skulle dessutom ta ut delar av klassen för att snacka betyg. Hon hann med två pers för att hon babblade om så mkt annat skit. SÄMST

Engelskan var najs, fixar ju med Shakespeare. Vi gjorde färdigt alla ringar, sen målade jag o klagade på de som är med i pjäsen. Fick till så att de repeterade slutscenen också!! Har ju en liten söt kissing-scene i slutet. Den som kommer och kollar får se. Ni kommer få inbjudan på Facebook sen tror jag.. Men ni borde helt klart komma o kolla, vi kommer ÄGA!!!!!


Två favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0