Kjolen:)


Tadaaaam, kjolen! Den såg pytteliten ut först men sitter faktist helt ok! Tack till Jossan :D. Dock har jag världens put-mage på bilden, depressing!  Nu blir det situps igen för sådär jag jag ju inte gå omkring.. Hopaas dock att det bara är bilden.. Just nu sitter jag iaf o kollar igenom lite matte.

Idag har vart rätt seg. NaSc var min grupp borta. Sen var det gympa, springa 3km i Rålis, wuhoo... Suck, jag som fixat håret.. Sen lunch, svenska(=SEEEGT) och till sist eng. Engelska satt vi o pysslade med våra små quotes. Vi har jordens idé nämligen!;)

Kommentarer
Postat av: Jakublinea

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 08:26:16
URL: http://jakublinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0