Jepp

För 5 år sen...
Gick jag i femman och väntade spänt på vilka som skulle hamna i min klass till högstadiet

För 3 år sen...
Var jag lite småfjortis och ägnade all min lediga tid åt att jävlas med mamma och pappa.

För 1 år sen...
Satt jag och fixade det sista på min gymnasieansökan! Det var även ett mindre inbördeskrig i klassen pga Henrik tjallat på folk i klassen..

För 3 månader sen...
Var jag skitförbannad på min mor och syster så jag spenderade natten hos Nic. Dessutom satt jag igång med att passa T&C mer regelbundet

Igår...
Var jag vid båten, badade, var vid tårthusen o vid kyrksjön. Samt köpte en bh i vby

Imorgon...
Har jag spanskaredovisning.

Om ett år...
Har jag fyllt 18 och pappa har sparkat ut mig på gatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0