Hate you fuckface

Hatar dig. Jag hatarhatarhatarhatarhatar dig. Ärligt talat, du är i klass med Äcklet i min gamla klass. Nu är fråga, ska jag gå till rektorn, ringa hans morsa, snacka med mentorn eller slå ner honom? Förslag godtas gärna. Har iaf hyperventilerat o grinat, samt tvättat ur håret någranågra gånger.. FUCK YOU, JAG HATAR DIG. Refererar till Roys blogg bland länkarna.

Äckliga flashbacks dock. Senast något sådant hände var när jag fick en sko i håret. Jag grät i timmar. Senare under dagen skedde något hemskt, spenderade timmar på sjukhuset iaf. Ambulans och hela grejen var det... Nu har jag iaf världens huvudvärkk, som alltid när jag grinat ett tag.. Sux!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Vi slår honom :D Hårt, här ska smiskas turk! :D

2008-05-13 @ 18:53:47
URL: http://izabelle.devote.se
Postat av: Elsa

Hahaha please do, love you!!

2008-05-13 @ 19:52:40
URL: http://minipinan.blogg.se/
Postat av: Izabelle

vad har äcklet gjort? något med ditt hår?! :O

2008-05-15 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0