Getting better!

Så mötte alltså klassen vid Islands, gick via Zorn till Ängbyhöjden till Ängbybadet. Helt ok faktist, även fast jag mådde rätt så piss.. Blev att jag åkte med klassen in till Rålis iaf, gympa. Gardengames var det, de andra spelade kubb, lekte burken, sparkade boll osv. Satt mest o kollade.

O så visade jag upp en handvolt för läraren, den blev verkligen perfekt om jag får säga det själv! Landade snyggt på fötterna o det var ändå med 38graders feber! NAJS!! Sen sa han att jag kommer få Ex (=MVG) i idrott. Hörde ni det? Jag, Elsa, mvg i idrott. Idrott gott folk, idrott! Hahahahaha, när jag sa det till pappa började han garva åt mig och mumlade något om att "en del betyg förtjänar man inte". Haha love u too!

Jag o Charley inledde ett litet vattenkrig. Jag förlorade, mest för att (dålig förlorare som man är så har man självklart en anledning) jag inte kunde kubba så mkt. Gör fortf ont när jag andas djupt:(. Sen var det hem, plantera lite Aloe Vera inför imorgon o sen har jag mest legat. Sovit en liten stund också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0