Klart

I fredags var det först Social, sen gympa med orientering och till sist matte. Sen stack vi hem till mig. Jag, Nic, Ragnurt, Roy, Anna, Rebecca, Babak o Simeon. Käkade lite pasta, Roy käkade lite allt möjligt. Så var här hemma ett tag o sen stack vi tillbaka till skolan för klasskampen i fotboll. Vi förlorade. Dock slutade hela matchen i vattenkrig, inte så najs.. Jag hade korallfärgad bh och vitt tunt linne på mig.. SCORE!

Till slut fick killarna tag på vattenflaskan och omringade omklädningsrummet. Jag o Nic smög ut genom en bakdörr o iväg mot tuben. Tyvärr lyckades de ta Nicole, men jag sprang för fort;). Så stack jag o Nicole till vby o gick runt i butiker. Köpte ett gulligt linne från HM och ett par vita tygskor från Wedins. Sen slank några strumpor från Hms barnavdelning ned också. HAr ni tänkt på att strumpor i samma strl som vuxenavdelningen kostar mindre för att de ligger på barnavdelningen?

Aja sen var det iaf hem o käka. Igår (lördag) kom Jossan runt 11 o vi stack o köpte mig en balconettebh i vby från Twilfit. Svart, med löstagbara axelband. Najs! Åkte hem till mig o mamma skjutsade oss till båten. Där låg vi på knä på bryggan o skrubbade dynor till 3, solade till 4. Åkte hem, skar upp en melon o tog cykeln till runda husen för att träffa hennes kompisar o sedan gick vi till Kyrksjön där de badade. Aldrig att jag badar där dock..

Sen åkte jag hem, skjutsade Josefinaren till Ängbyplan påvägen. Hemma käkade vi middag o sen stack jag med Jossan till hennes kompisar Robin och Simon vid runda husen. Satt där hemma hos dem tills sent o sen åkta jag hem. Idag har jag bara slöat o lodat runt i underkläder. NAJSNAJSNAJS!


Kommentarer
Postat av: Patrickhelena

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-02-02 @ 12:00:35
URL: http://patrickhelena.blogspot.com
Postat av: Patrickhelena

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-02-02 @ 12:00:55
URL: http://patrickhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0