Jag o min mobil, numera ett team

Igår blev lite stressigt. Under dagen gjorde jag ingenting. Så jäkla ont i magen hade jag däremot. Sprang omkring o pratade med mig själv om självkontroll för att inte börja böla. Hade i mig 2 tabletter också, men innan de börjat verka så.. Aja skitsamma, långt kvar till nästa gång! ;)

Sen vid 5 stack jag in till stan för att halvspringa till NK. Köpte ett par Hanky-Panky trosor till Naths i turkost. Sen var det mot slussen. Mötte NAths, Izabelle o Naths alla kompisar. Åkte till Medborgarplatsen där vi käkade kina-mat. Jag var självklart den som fick domdera in och få dem att flytta iordning bord och värme utomhus. Mys! Käkade där o tror att Nathalie blev glad över presenten iaf :) Hon fyllde nämligen 17, så nu är det bara Pissabelle kvar :) Love u 2!

Sen var jag tvungen att sticka, skulle ju möta Nic, Cathrine, Emil, Tom, Jocke och Caroline vi´d centralen. Sagt o gjort så åkte jag dit. Klev av o skulle ringa till dem. Och min mobil är spårlöst försvunnen... Helt borta..Letade igenom hela väskan, men icke. Helt borta. Självklart får jag panik o springer omkring som en virrig höna. Hittar en snäll kille som jag får låna mobilen av, ringer hem o ber pappa spärra..

Åker upp till spärrarna o hittar Nic o co. Hon säger att hon pratar med min mobil atm och att det åker tunnelbana tsm med en turist. Jag hat alltså glömt den på tbanan. Så jag sticker iväg till Alvik o hämtar den vi biljett-grejjen. Åker tillbaka o då har de andra äntligen hittat varandra. Phew. Köpt biljetter har de gjort också, filmen 21.

Så käkade i Kungshallarna (Emil o Tom åt, resten typ satt). Jag o Jocke sprang iväg o köpte godis, sen var det bio. Filmen var helt ok faktist, roligt att se sånt där, lite udda slut dock. Även om jag faktist tänkte på slutet från början.. Sen stack iaf Nic, Cathrine och Jocke för att hinna med tuben o vi andra gick o käkade på donken (fortf. Emil och Tom åt ;P). Sen var det hemåt. Gud så trött jag var, och ont i fötterna..

Jossan borde ha kommit hem föresten. :) Vill egentligen träffa henne typ nu, men tror nog att jag måste plugga :/. Men om hon ska på scouter kanske hon kan träffa mig en liten stund före eller efter?(JOSSAN?!). Aja annars får jag väl vänta tills imorgon :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack fö trosorna! De var superfina!

2008-05-04 @ 14:54:26
Postat av: Elsa

:D Bra att du gillade dem :):) Tried them yet?

2008-05-04 @ 20:51:12
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0