Yes you may call me Törnrosa

Shit vad jag är trött. Jag o Charley gjorde vårat tal på SoSc imorse, gick faktist helt ok, vi var osäkra på om det skulle vara för kort men det blev en liten diskution efteråt så vi såg sjukt aktiva ut! Spanskan var väl helt ok, håller på med imperium. Suck. Lunch o sen kemi med matteläraren. Fick jobba ute med oliak problem så det var väl ok.  Bild efteråt, blev mest en diskution ang. muslimer, prostitution och allt därimellan.

Haha det är enda saken man märkar på Kungsholmen, det är aldrig argumentationer ang. småsaker. Det är jämt dödsallvarliga argument och om deep stuff. Men alltid lika kul att höra. Sen stack jag in till stan o mötte Emilia o Nic. Köpte en klänning från Cubus o sen åkte jag hem. Sjukt söt är det iaf. 199 kr, såg den på Kellys blogg för någon dag sen & fell in love! Har försökt läsa lite gympa-teori, har somnat 3ggr på 1h och sammanlagt läst ½sida.. Shit. Och hela häftet är skrivet på så jävla dålig eng, typ your ist för you're och to ist för too. Gah blir knäpp!

image208image209
Hela klänningen tv o sen syns färger+mönster bättre th.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0