Trötter

Är sjukt trött, nu har alla gäster gått hem. Hann panikstäda hela övervåningen, dammsugit osv har jag gjort :). Självklart kom de för en gångs skull tidigt.. Så jag stod där osminkad... Urk, sminkade mig fort iaf. Så öppnade jag presenter, käkade pastasallad, gick upp o dansade till Dr. Bombay med småkusinerna i mitt rum o sen ner för tårta. Haha har insett hatt jag fick Dr.Bombay skivan av min moster  när jag fyllde år någon gång, kollade på skivan o den gavs ut 1998. Då jag fyllde 7 år;). Haha 10 år sen, still going strong!

Aja tårtan var sjukt god iaf, sen gick vi upp o kollade på Törnrosa (Joppes request..?). Han imponerade dock innan på atthan visste allt om hjärt o lungräddning, "man ska göra det där 30 gånger o sen ska man andas in två gånger". Haha sjukt bra han är, jag är STOLT!! De gick väl runt 10 kanske, fick massa fint :), mest nagelmojjer, they really know me;). Plånbok med innehåll från mormor o morfar, cashewnötter o pengar från min lilla söta farmor. Diorshow+nagelstärkande från Piips o Nea med familj, nailactan och nagellack från Ninna o Joppe m fam. Nöjd iaf :D. O sen hade Ninna köpt mig ett block som det står Elsa på, för egna pengar. Gah hon är FÖR söt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0