Taevlingar

Eftersom jag ändå är sjuk och inte får röra mig så mkt kan jag ju slänga in ett par tävlingar.. Först ut en concealerborste som man kan vinna hos "Gozzip Girlz". Håller ju på att uppdatera mig på borstfronten, har hittat min soulmate till ögonskugga samt eyeliner men concealerborste letas fortf...

image217
Klicka på bilden ;)

Sedan något som jag ABSOLUT vill vinna är en tävling om ett påskägg, fyllt med trosor! Wow asså ärligt talat så har jag bara 1 par ifrån dem... Synd, för de är de skönaste trosorna jag har!!! Underklädsgalen är jag, mina kompisar har tom olika namn på mina mest speciella trosor, "porrtrosorna" bl.a. haha.. Har varit helt galen i trosor sen typ 8an, dock är det mest billigare varianter. Dock vägrar jag fula vanliga vita tant-trosor! NEVER!!! Iaf om det är någon som blir glad över underkläder så är det faktist jag (sry ni andra som tävlar, ibland är sanningen brutal ;P). (notera vad glad jag blev för mitt första, och enda, par Hanky Pankys som jag köpte på Accessora!)

Lipgloss här. Precis vad jag "behöver". Alla mina Juciy Tubes börjar bli gamla o jag känner för att prova något nytt. Vinner jag kan jag ju garantera att det används. Vann ju faktist läppglanstävlningen i min gamla klass;). Dock var ju det under den tiden då jag bar runt på typ 25 läppprodukter i väskan, varje dag :O... Sjukt söt ring här. Saknar faktist en ring på vänsterhanden där henna skulle passa perfa, den som satt där innan trillade prälan loss på.... :(

Här kan man vinna smink, och vem är sminkjunkien;)? OK, I confess ;). Iaf en foundation utan olja och snygg guldig ögonpenna är vad som står på spel. Har letat efter perfekt guldiga ögonskuggen att matcha mina 4 (yes you heard me) guldiga eyeliners.. Letar fortfarande....

Armani halsduk finnes här.. Vet ni hur länge Erik har tjatat på mig om att jag "måste" ha något från Armani? Han älskar ju märket o vill att alla i hans omgivning och ska "frälsas". Haha, han köpte ju tom en Armani-parfym till sin dåvarande tjej(som är dum i huvudet...) för att de skulle matcha... Haha men iaf, skulle vara kul o få en halsduk då jag inte har de där extra-pengarna att lägga ut... Och som ni ser längre upp så är han ju faktist min bästis :D! 2  flugor i 1 smäll, wuho!!

Och här finns det också en TOPPENTÄVLING!! Man kan vinna en liten söt Ipod Shuffle i valfri färg. Iiih, detta skulle kunna betyda att om jag vann den skulle ni se mig stolt spatserande med en liten lila/turkos kompis på mig, jämt! Lite synd dock, skulle ju aldrig mer prata med någon i min omgivning, men vad skulle det göra? Jag hade ju iaf hittat min soulmate. Speciellt när jag springer (de få gånger..) så behöver jag något mindra än den jag har nu, en Iriver som är sjukt stor och klumpig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0