Taevlingar;)

Bodylotion,badbubblor och badsalt vinner man här. Och sen en liten sån där skrubbsak, cute! Jordgubbsdoft.. Kan det bli mer Elsa? Nu blev jag sjukt sugen på jordgubbar, hmm....

Sedan kan man vinna ett helt litet skönhetspaket här. Allt möjligt i, är mest nyfiken på blushet från Stila, Lip Smoothien(MANGO!!! Meant to be?!Ni har väl läst om mina mango-jakter tidigare:P?), Mario Badescu Azulene-masken (min mask börjar bli gammal...), dofttesterna samt REN-produkterna.. Haha lämnade jag ens något nu? Vill iaf testa det mesta av det som finns i paketet. Och eftersom det är ett paket så gnäller jag nu äänu en gång på att det var ju fkatist min födelsedag igår o jag firar tom imorgon. Prrfect;)!!!

Sjukt härligt smink-/parfym-paket här också. Smink från ID, nagellack från OPI och ett jättefint armband. Alltså ska man motivera vrf man vill vinna detta.  Jaa för att jag är sminkjunkie? HAr dock aldrig provar mineralsmink, alla prisar det så man kanske borde våga testa? Mascara behöver jag alltid ny o ögonskugga använder jag dagligen (och då menar jag verkligen VARJE dag, kanske vore bra att använda något som är snällt mot huden?) Sen så är jag ju no1 på nagellack o har ägnat senaste dagarna med näsan i OPI-katalogen. Sjukt fina färger med asroliga namn!

Armbandet i paketet är också jättesnyggt, har en thing för sånna armband men jag har bara tunna, det där vore perfekt! Parfymen, jaa behöver jag ens säga något? Var ju den jag flängde runt halva stan för att hitta i julas. Gah, vill fortf. ha den bara för det besväret. Haha närå, den luktar mums faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0